torsdag 23 juni 2011

Det blommar och gnistrar av guld i min garderob

Jag har blivit överdrivet förtjust i lånklänningar. Synd att inte denna kom ut innan midsommar så hade jag kunnat haft den då, men det vankas ju bröllop i augusti kanske kan jag använda den då. Har beställt hem den från h&m för att prova men får se hur den sitter. Såhär skulle jag iaf matcha den, med massor av guld:


Nu ska jag packa klart inför resan till Stockholm. Det är med glada nyheter jag åker dit. Jag fick nämligen praktikplatsen på Nelly beviljad av ams. Yay! Så nu får jag lite ekonomisk ersättning när jag gör det jag älskar mest, nämligen att vara kreativ på ett ställe som har med mode att göra. Kan det bli bättre? Iofs hade jag praktiserat ändå eftersom en sån här chans ska man inte släppa. Det kommer att bli så kul! Längtar!

1 kommentar:

  1. alla lyckas verkligen magra utom jag.

    och vet inte om jag eller nån ens ska kalla det jag har för kurvor.

    men inte konstigt man blir bäng i skallen om kroppen heller..av de klänningarna jag köpt - de nio, så är 7 Xsmall, 1 strl 36 och 1 strl 40.

    kram

    och grattis till praktiken och ams!!

    SvaraRadera

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails