torsdag 23 juni 2011

Like a feather


Idag bär det av till Stockholm och min älskade familj för att fira midsommar. Wei! Jag packade tungt men klär mig lätt. För det är sommar. Ta av er höststövlarna och kappan! Det verkar som vissa tror att det är höst redan, somliga går så långt att de nästan har dunjackan och mössan på. Nej, tacka vet jag shorts. Den korta tiden vi har sommar tänker jag hellre frysa mig igenom i bara ben och armar. Jacka blir det nog av i flera månader ändå.

I Stockholm ska det vara lite varmare förhoppningsvis så ja har bunkrat upp med shorts, kjolar, klänningar, tunikor och tunna linnen. Köpte snyggaste shortsen idag på h&m för mitt presentkort. Jag ser ut som jag ska ut på safari i dem. Men så ska jag ju också till storstadsdjungeln. Oh vad fyndigt sagt:P

Jeansshortsen jag har på bilden är mina absoluta favoriter. Jag sover, duschar och jobbar i dem.. okej kanske inte allt det där men de passar till allt. Jag köpte dem för en spottstyver på en marknad i Thailand, tror det var 100 baht som är typ 25 kr. De är särskilt användbara nu när jag äntligen har gett mig hän åt den mörka sidan och börjat stoppa in tröjorna innanför linningen på shortsen som alla bloggare (och mamma) gjort sedan urminnes tider . Äntligen kan jag använda skärp som detalj!



| Hatt, ´s (favorit som jag egentligen inte får låna) | Skjorta, Gina tricot | Ring och väska, Primark | Shorts, Thailand | Skärp och armband (ignorera tofsen), Myrorna | Sletna skor, Skopunkten |

1 kommentar:

  1. du är så fin! så snygg kropp! *avis*

    hade gärna köpt den långa gröna klänningen men den vart alldeles för tight över brösten och lite väl lång tyvärr.

    SvaraRadera

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails