lördag 3 september 2011

Lovely Lace Shoes

ÅÅÅH! Jag vill ha ett par av dessa skor. Helst båda. Så underbart snygga, med detaljer i spets. Men priset är dock inte lika trevligt..  529 kr plus frakt. Lite väl saftigt. Men med tanke på att de äkta Lita skorna från Jeffrey campbell kostar runt 1500 så är det väl ett okej pris. Frågan är om man ska köpa vita eller svarta. De svarta passar nog bättre nu på hösten.  Vitt blir ju smutsigt så snabbt. Men får snällt ta och vänta till löningen och se om jag fortfarande är like kär i dem då. Jag menar hur ofta skulle jag använda dem, handen på hjärtat? Johanna kan du inte bli rik nu så jag kan få dessa av dig i present:P

Finns att köpa på Melba. Klicka är för att komma till produktsidan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails