måndag 23 maj 2011

Marstrand

Igår åkte jag, och mamma ut till Marstrand där min mamma hyrt en lägenhet i en vecka. Wow vad vackert det är där! Vi tog en en-timmes promenad runt ön som var närapå öde eftersom vädret inte var det bästa och sommarsäsongen inte riktigt dragit igång ännu. Det är tänkt att jag ska fira min födelsedag den 28 maj därute tillsammans med och hans mamma och pappa, min syster och hennes sambo samt min mamma. Det kommer att bli toppen. Nu hoppas jag bara att vädret är bra så vi kan bada i polen och kanske grilla. Jag ska baka favorit sommartårtan. Receptet på den hittar ni här.

Såhär fin utsikt har mamma från balkongen:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Illustration och design
- Jag använder Illustrator CS4, Photoshop CS4 och Promarkers.
- Som redskap använder jag en wacom intous 3.
- Det finns möjlighet för beställningsjobb, skicka bara iväg ett mail till pinkshimmeringprincess@hotmail.com

Foto
- Alla foton som jag fotograferat är tagna med min Nikon D40x med Kitobjektiv Nicon DX 18-55 mm,f/3 5-5,6
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4

Allmänt
- Kommentarer som handlar om att lägga till varandra på Bloglovin kommer inte att publiceras
- Kommentarer som gör reklam för något publiceras inte.
- Stötande kommentarer kommer att raderas.
- Ingen av bilderna jag tecknat/fotat får kopieras/tas eller på något sätt användas utan mitt tillstånd.

Du kanske även gillar detta:

Related Posts with Thumbnails